Košarica

Ste že slišali za alge v rezervoarju za gorivo?

Kaj so alge in kako nastanejo?

Danes imajo biogoriva (povezava do prevedenega članka, ki ga pošiljam s tem prevodom) določene lastnosti, ki olajšajo razmnoževanje mikroorganizmov in bakterij v rezervoarjih za gorivo. Prisotnost vode, temperaturne spremembe in odstotek biogoriv ustvarjajo popoln habitat za razvoj kolonij bakterij, ki razvijejo “alge” in vodijo do dobro znane težave: kontaminacije rezervoarja, onesnaženja sistema za gorivo, filtra za gorivo in končno povzroči nepravilno delovanje injektorjev.

gorivo kenera

Bakterije se hranijo z ogljikovodiki, ki so prisotni v dizelskem gorivu, spreminjajo njegovo kakovost in proizvajajo ogljikov dioksid ter odpadne snovi, ki se kopičijo na dnu rezervoarja in tvorijo blato.

Alge v rezervoarju in/ali rezervoarjih so hitro rastoča težava, ki lahko prizadene vsa dizelska vozila in v najhujših primerih lahko privede do izpada vozila.

V katerih vozilih in zabojnikih se najpogosteje pojavljajo alge?

Alge so sovražniki dizelskih motorjev: tvorijo se z razmnoževanjem mikroorganizmov v rezervoarju. V kemijski reakciji s kisikom se ustvarja blato in staranje dizelskega goriva.

Najpogosteje se oblikujejo alge:

  • Za vozila z daljšim obdobjem mirovanja.
  • Za vozila, ki se uporabljajo na območjih z visokimi temperaturami ali z visoko vlažnostjo.
  • Za vozila z velikimi rezervoarji za gorivo.

Poleg vozil si zapomnimo, da za ta pojav veljajo tudi veliki rezervoarji dizelskega goriva (na primer na bencinskih črpalkah ali v tovarnah).

Kako preprečiti?

  • Redna uporaba mikroflex® 984 Diesel injektorskega neposrednega zaščitnega dodatka za pomoč pri boju proti prisotnosti kondenzatorske  vode v rezervoarju
  • Z izogibanje uporabi dizelsko gorivo, ki je stal v rezervoarju za dolgo časa
  • Z izvajanjem kemične sanacije za preventivno uporabo

Kakšno rešitev ponuja TUNAP?

Po diagnozi velikega mikrobnega onesnaževanja dizelskega goriva, ki ima za rezultat nepravilno delovanje vozila, je bistveno, da se problem izvede v dveh fazah:

  • kemično sanacijo: tunap izdelek microflex® 985 Zaščita sistema za gorivo odpravlja bakterijsko  onesnaženje
  • mehanska reklamacija: če so se alge razširile, in jih ni mogoče popolnoma kemično odstraniti, potem je treba posredovati z mehanskim odstranjevanjem iz  rezervoarja. To je  mogoče z uporabo črpalke TUNAP 16210 Diesel Clean Pump – črpalka za črpanje z mehanskim odstranjevanjem nečistoče  in vode iz/ v posodi za gorivo

Kemična sanacija učinkovito eliminira biološke usedline in obenem preprečuje nastajanje novih. Provodi se putem microflex® 985 Zaštita sistema goriva. Izvaja se z zaščito sistema za gorivo microflex® 985. Formula proti algam ohranja in ščiti gorivo pred staranjem in oksidacijo, povečuje število cetanov, olajša zagon motorja in posledično zmanjša hrup motorja. Omogoča tudi lažji zagon motorja po daljšem mirovanju in lažji zagon pozimi.

Mehanska melioracija s TUNAP 16210 Diesel Clean Pump zagotavlja najvišjo kakovost goriva s čiščenjem.

TUNAP je edini proizvajalec v industriji, ki ponuja celovito storitev upravljanja z gorivom.

Brezplačna dostava

Naročila nad 100 €

100% varno plačilo

MasterCard / Visa / Diners