Košarica

Aktivni dodatek za Adblue

Aktivna sestavina za redno uporabo v SCR katalizatorskih sistemih

Obdelava Adblue® in katalizatorski sistem SCR

Zakaj potrebujem Adblue®?

Evropska unija že od leta 1990 z direktivami in uredbami ureja onesnažujoče emisije izpušnih plinov motornih vozil. Od tega datuma si sledi več standardov (Euro 1 do Euro 6), ki določajo vse nižje stopnje emisij. Tehnologija SCR (selektivna katalitična redukcija), ki so jo proizvajalci vozil uvedli leta 2005, je v skladu z emisijskimi standardi Euro 4, 5 in 6. Ta pristop je v skladu s standardom Euro 6, veljavno evropsko regulativo, katere cilj je zmanjšanje emisij onesnaževal in izboljšanje kakovosti zraka. Zaradi izpolnjevanja teh standardov imajo torej vaša dizelska vozila, opremljena s tehnologijo SCR (EURO 4, 5 in 6), rezervoar Adblue.

adblue kenera tunap

Kdaj se uporablja Adblue®?

Adblue ® in SCR tehnologija se uporabljata v vseh novejših vozilih z dizelskim motorjem:

  • cestna vozila: tovornjaki, avtobusi
  • bivalna vozila
  • terenska vozila: traktorji, kombajni
  • železniške lokomotive
  • rečni čolni
  • lahka vozila.

Ta vozila morajo biti ves čas opremljena z Adblue®.

Za to vgrajeni nadzorni sistem zmanjša navor motorja ali celo prepreči zagon, če je rezervoar Adblue ® prazen, da prepreči čezmerne emisije dušikovega oksida.

Tehnologija Adblue ® in SCR izpolnjujeta emisijske standarde Euro 5 in Euro 6 (za težka tovorna vozila in lahka vozila), kot tudi Phase 3B in Phase 4 (za terenska vozila).

Kaj vsebuje Adblue®?

Adblue ® je sestavljen iz 32,5 % sečnine in 67,5 % demineralizirane vode.

Glavna aktivna sestavina Adblue ® je amoniak, ki nastane s kemično hidrolizo sečnine. Ta sestava omogoča pretvorbo dušikovih oksidov v vodno paro in dušik s tehnologijo SCR. Vbrizgava se v izpušne pline in omogoča zmanjšanje emisij onesnaževal (NOX) in s tem izpolnjevanje standardov Euro 6.

Kakšna je povprečna poraba vozila?

Avtomobili in tovornjaki, prodani pred letom 2018, imajo povprečno porabo Adblue® med 0,7 L in 2 L/1000 km. Prostornina rezervoarja se giblje med 10 in 20 L.

Pri težkih vozilih (HGV / AGRI in TP) je povprečna poraba 2 do 3 L / 1000 km. Prostornina rezervoarja se giblje med 15 in 25 L.

Vloga injektorja Adblue®

Vloga injektorja je enakomerna porazdelitev Adblue® v izpušnem vodu.

Injektor natančno nadzoruje količino Adblue ®, ki se vbrizga v izpušni vod glede na temperaturo plinov in dušikovih oksidov, ki jih oddaja motor.

Adblue® dovodni modul

Vozila, opremljena s takšnim sistemom, imajo rezervoar za sečnino in ustrezen dozirni modul, katerega sestavni deli nato distribuirajo tekočino v izpušni tok.

Ta modul je sestavljen iz več elementov, ki so ločeni ali tvorijo sestavni del rezervoarja.

Sestavine so:

  • Elektronski modul
  • Senzor tlaka
  • Napajalna črpalka
  • Toplotna odpornost
  • Kontrolni ventil

Ta modul krmili računalnik motorja.

Pomanjkanje Adblue®

Adblue® je zelo jedka raztopina, zato je treba z njim ravnati previdno in ga dati v plastične posode ali posode iz nerjavečega jekla. Prav tako je zelo občutljiv na kontaminacijo s tujimi telesi ali nekaterimi materiali.

Adblue® izhlapi v amoniak, ko je temperatura nad 40 °C in kristalizira, ko je temperatura pod -10 °C.

Zakaj Adblue® kristalizira?

V določenih delovnih pogojih temperatura izpušnih plinov ne zadostuje za popolno reakcijo Adblue®. Nato lahko nastanejo kristali cianurične kisline in zamašijo sistem SCR, kar povzroči imobilizacijo vozila. Pride do kemične reakcije.

V stiku z zrakom Adblue ® kristalizira, obstaja nevarnost zamašitve zračne odprtine in dolgotrajne onemogočenosti pravilnega kroženja zraka, kar povzroči njegovo deformacijo in propadanje komponent.

Popravila in izpadi, ki so lahko zelo dragi

Stroški popravila in imobilizacije vozil, ki jih prizadene okvara kristalizacije Adblue®, so precejšnji in škodljivi.

Za posameznika lahko kristalizacija Adblue ® povzroči več sto evrov vredna popravila in tveganje večdnevne neuporabe vozila, kar lahko predstavlja težave na primer ob prihodu v službo.

Za podjetje, katerega eno ali več vozil je prizadetih zaradi kristalizacije Adblue®, to pomeni znatne stroške, pa tudi imobilizacijo vozila in s tem operativno izgubo.

Še več, proizvajalci le redko krijejo stroške, ki nastanejo s kristalizacijo Adblue®!

Rešitev - TUNAP 987 aktivni dodatek za Adblue

TUNAP 987 rešuje težave, povezane s kristalizacijo Adblue®. Je aktivno sredstvo za redno uporabo v SCR katalizatorskih sistemih.

Posebno oblikovana formula učinkovito čisti sisteme za doziranje sečnine in katalizatorje SCR, ki jih prizadene kristalizacija Adblue ®.

Zato se preprečijo izgube zmogljivosti in okvare motorja.

Njegova specifična formula razgradi kristalizacijo in prepreči njeno ponovno nastajanje (zato se lahko uporablja PREVENTIVNO in MEDICINSKO)

Obdelava TUNAP 987 tako omogoča izogibanje okvaram imobilizacije in posledično stroškom.

Prednosti preventivne uporabe TUNAP 987:

  • Močno zmanjšanje kristalizacije sečnine / Adblue®
  • Ni napak
  • Niso potrebna draga popravila ali rezervni deli
  • Čisti in raztopi že nastale kristale v sistemih, ki niso obdelani s TUNAP 987

TUNAP 987, obdelan z Adblue®, ostaja v skladu s standardom ISO 22 241.

Navodila za uporabo TUNAP 987 Aktivni dodatek za Adblue®

Korak 1:

S priročno  dozirno steklenico pritisnite in napolnite pravilno količino dodatka za sistem SCR v dozirni del steklenice.

Dozirno razmerje: 1/400. To pomeni, da 1 plastenka TUNAP 987 (250 ml) tretira 100 L Adblue®

Aktivni aditiv v originalni 5L embalaži zadostuje za 2.000 L Adblue®.

Ujemanje merskih enot 10/15/20/25 ml: 10 ml = 2,5L Adblue®; 15 ml = 5 L AdBlue in 25 ml = 10 L AdBlue®. Na primer, izdelek morate dozirati do 15 ml graduacije za posodo 5L Adblue®.

Korak 2:

Dodajte izmerjeno količino v rezervoar/plastenko z raztopino Adblue® in dobro premešajte.

Korak 3:

Nato dodajte mešanico raztopine Adblue® in aktivnega sredstva sistema SCR v rezervoar Adblue®.

Uporabljajte redno in vsakič, ko napolnite rezervoar Adblue®!!!

Obdelava sistemov Adblue® in SCR v videu

Obdelava sistemov Adblue® in SCR

Poslje
Prije

Težava

Pri temperaturah nad 40°C in pod -10°C Adblue kristalizira. Ta kristalizacija ima lahko katastrofalen učinek na izpušni sistem, saj povzroči delno ali popolno zamašitev izpušne cevi.

Tretma Adblue s TUNAP 987

Tretma TUNAP 987 razbije kristalizacijo in prepreči njeno ponovno nastajanje.

Rešitev

Tretma TUNAP 987 torej omogoča izogibanje okvaram imobilizacije in posledičnih stroškov.

NAŠI IZDELKI ADBLUE

Brezplačna dostava

Naročila nad 100 €

100% varno plačilo

MasterCard / Visa / Diners